بیماری گال از نظر طب سنتی No Further a Mystery

Wiki Article

برخی از درمان‌های سنتی گال می‌توانند موجب عوارض جانبی ناخواسته مانند احساس سوزش در پوست، قرمزی، تورم و حتی بی‌حسی یا گزگز شوند.

زرد زخم یک عفونت سطحی در پوست بوده که معمولاً توسط باکتری استاف (استافیلوکوک) یا در بعضی موارد باکتری استرپ (استرپتوکوک) به وجود می‌آید.

تهران، خیابان شهید بهشتی (عباس‌آباد)، بعد از سینما آزادی، به طرف خیابان ولیعصر، پلاک ۴۹۸ طبقه همکف

البته غیر از این پمادها که درمان قطعی بیماری گال را نتیجه می‌دهند، پزشک متخصص داروهای دیگری برای تسکین درد و کم کردن خارش ناشی از حضور انگل گال بر روی پوست را نیز تجویز خواهد کرد. این داروها عبارتند از:

در سال‌های اخیر، پرمترین و ایورمکتین تبدیل به مرتبط‌ترین گزینه‌های درمانی برای گال شده‌اند.

گال معمولی: این نوع شایع‌ترین نوع بیماری گال است و باعث خارش دست، مچ دست و سایر نقاط مشترک می‌شود. با این حال، پوست سر یا صورت را آلوده نمی‌کند.

گال یک مشکل جهانی است، اما اغلب در مناطق گرمسیری و در مکان های بسیار شلوغ اتفاق می افتد.

برای درمان بیماری گال، باید آلودگی ایجاد شده بر روی پوستتان از بین برود. پزشک متخصص برای این کار انواعی از پمادها، کرم‌ها و لوسیون‌ها را تجویز می‌کند که استفاده به شیوه درست و اصولی از آن‌ها می‌تواند درمان قطعی بیماری گال را به همراه داشته باشد. این کرم‌ها و پمادها باید مستقیماً بر روی پوست شما و در محلی که علائم حضور دارند، استفاده شوند. فعالیت انگل گال بر روی پوست فرد مبتلا، در شب‌ها به حداکثر خود می‌رسد. به همین دلیل است که پزشک متخصص، استفاده از داروی بیماری گال را در شب‌ها تجویز می‌کند.

نگهداری اصولی دانه بیماری گال و علائم آن قهوه

معمای تصویری

برای تقویت اطمینان به نتایج و بهبود مبنای شواهد، انجام مطالعات اضافی با قطعیت بالا مورد نیاز هستند.

در اغلب کسانی که به این نوع گال مبتلا می‌شوند، پوسته‌های گسترده، خاکستری و ضخیم مشاهده می‌شود که این پوسته‌ها در اثر لمس، تکه‌تکه می‌شوند.

در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده است، واحد ترجمه این پایگاه آمادگی دارد با همکاری مترجمان با سابقه، مقاله مورد نظر شما را با هزینه مناسب و کیفیت مطلوب ترجمه نماید.

ترکیب برگ های کرفس له شده به همراه نمک و سرکه و استفاده موضعی آن در نواحی مورد نظر برای درمان گال موثر است.

Report this wiki page